Heren-competitie van start

Het was vrijdag 19 juni eindelijk zo ver. De heren konden weer een 18 holes wedstrijd spelen. En daar werd volop gebruik van gemaakt. Met 58 deelnemers was het een overvolle bak. Met dank aan de baan voor de extra starttijden en aan de deelnemers voor de discipline bij de start. Het was het een mooie middag. Wel even wennen aan de ca 40 minuten wachttijd voor de doorstart. Even de accu opladen en tijd voor een drankje.

Er waren weer enkele nieuwe deelnemers en ook onze Belgische vrienden mochten weer de grens over. De wedstrijd werd gewonnen door Micha Jongkind met 38 punten. Tweede werd Erwin Beyers met eveneens 38 pnt en derde Emiel Beirens met 36 pnt. Het hoogtepunt van de dag zat in de laatste flight. Het was Erwin Beyers die op hole 12 met een Approach shot van 107 meter een eagle maakte.