Verslag 2019

Beste mensen,

Maandagavond 7 oktober aanstaande spelen we weer de allerlaatste MAC-wedstrijd voor dit jaar. De laatste kans om uw rangschikking in het klassement te verbeteren of gewoon nog een keer aan zo’n leuke MAC-wedstrijd mee te doen!

In verband met de vroeg invallende duisternis (circa 20:00 uur) start de inlooptijd voor de deelname aan de wedstrijd NIET om 16:00 uur, MAAR om 15:00 uur. Dus 1 uur vroeger dan gebruikelijk. Tot uiterlijk 17:30 uur kunt u zich inschrijven voor de wedstrijd. Houd u daar s.v.p. rekening mee.

Zoals bekend, tellen de beste vier wedstrijden mee voor de einduitslag. Naast de dagprijzen voor de 1e, 2e en 3e plaats zijn er op de laatste competitiedag tevens prijzen voor de 1e, 2e en 3e plaats in de eindrangschikking: voor de dames en voor de heren.

Bovendien hebben we een prijs voor zowel de dame als de heer die de meeste birdies heeft geslagen gedurende de MAC-competitie van dit jaar.

Bij een gelijke stand van het aantal geslagen birdies, wordt de winnaar degene , die (achtereenvolgens):

1. het minst aantal wedstrijden heeft gespeeld;
  2. een hogere handicap heeft;
  3. de birdie(s) heeft gemaakt op de hole(s) met de laagste Strokeindex;

En we hebben natuurlijk nog een verloting van een aantal leuke prijsjes!!

De laatste MAC-wedstrijd van het seizoen 2019 willen we op een andere manier afsluiten dan voorgaande jaren en wel aan het begin van de wedstrijddag, zodat iedereen erbij kan zijn. Hoe? Golfcentrum Roosendaal en de WL van de MAC bieden u een heerlijk drankje met bijpassend hapje aan, zodra u zich heeft gemeld (ingeschreven) bij de wedstrijdtafel. Een betere start kunt u haast niet maken!

Wij wensen u een prettige wedstrijd toe!

Met vriendelijke groet

Adrie Holtzer