Met een ferme stoot op de toeter ( de shot gun) ging het herfsttoernooi voor de senioren van start. 25 deelnemers begonnen de wedstrijd in een klein beetje miezerige omstandigheden. Maar snel werd het droog en we hebben de zon zelfs gezien. De baan lag er prima bij en de temperatuur was aangenaam. Er werd met volle overtuiging gespeeld maar er waren totaal slechts 2 birdies. Door voor mij nog niet te bevatten omstandigheden werd ik winnaar met een aantal punten wat ik nog nooit had gehaald. Maar dat is kennelijk nu de lol van golf , je speelt het allemaal met de beste intenties maar het resultaat moet je altijd maar afwachten. Dit keer lukte mij alles.
Na de wedstrijd was er een heerlijke overvloedige lunch klaar gemaakt door onze koks. De foto’s spreken voor zichzelf. De gezellige sfeer was prima. Ik zou zo zeggen volgende keer weer.
Bedankt voor de organisatie .

Bram Klijnsma