Aan alle leden van Golfvereniging de Stok.

Van de voorzitter en coördinator NGF competities.

Ik heb vandaag bericht gekregen van de NGF aangaande de NGF voorjaarscompetitie 2024. Hierbij wordt een inventarisatie gevraagd met hoeveel teams Golfvereniging de Stok deel wil nemen aan een 65+ competitie over 18 holes grote baan. Zie onderstaand bericht van de NGF:

Eén van de aangenomen voorstellen is de introductie van een 65+ competitie in de lange banen competitie, die gespeeld zal gaan worden over 18-holes. De telling en spelvorm is eenzelfde als de huidige 18-holes Afdelingen. De speeldagen zijn hetzelfde als voor de huidige 50+ competitie, dus de donderdag voor de dames en de vrijdag voor de heren.

Om deze 65+ competitie op te zetten is wel de voorwaarde gesteld dat er een minimaal aantal teams zich gaan inschrijven. Want u kunt zich voorstellen dat met een beperkt aantal inschrijvingen het (geografisch) onmogelijk is om een goede poule-indeling te maken.

Vandaar dat wij aan u willen vragen om een inschatting te maken van het aantal teams van uw club dat u denkt te gaan inschrijven voor deze 65+ competitie, en daarbij een onderscheid te maken in dames en herenteams.

Van welke club bent u coördinator?

Aantal 65+ damesteams in 2024?

Aantal 65+ herenteams in 2024?

Wij zouden het erg prettig vinden om uiterlijk donderdag 1 juni uw inschatting te mogen ontvangen door te antwoorden op deze e-mail.

Dus als u geïnteresseerd bent laat het mij voor die tijd weten, zodat ik kan bepalen hoeveel teams samengesteld zouden kunnen worden. Maximaal 8 spelers per team is optimaal, 6 is minimaal. Ik hoor graag van u.

Jan Looijestijn
Email: j.p.j.looijestijn@kpnmail.nl