Herhaling:

Uitnodiging tot NGF- voorjaarscompetitie 2023.

We zijn er vroeger bij dan vorig jaar en met een reden. We willen en kunnen met de ervaring die we afgelopen NGF voorjaarscompetitie hebben opgedaan gebruiken en inzetten. De fouten die we toen gemaakt hebben willen we nu voorkomen. Het teleurstellen van potentiele deelnemers willen we te allen tijden voorkomen. Dat was ons in het afgelopen seizoen niet gelukt, helaas.

We willen u verzoeken om nu in te schrijven, ook degene die vorig jaar hebben meegedaan en in 2023 ook van plan zijn om mee te doen. Al dan niet onder voorbehoud. Het is nodig om een relatief duidelijk beeld te krijgen van het aantal deelnemers. Het aantal deelnemers is ook bepalend op welke dagen we de baan nodig hebben om de competitie te kunnen spelen .Dat moeten we ruim van te voren reserveren.

Laat zien dat we een mooie Golfvereniging zijn met gepassioneerde golf(st)ers. Ja, ook dames kunnen zich inschrijven. Er zijn 5 competitiedagen. De competitie wordt gespeeld in het voorjaar in de maanden april en mei. Tevens zijn er nog andere competities waaraan deelgenomen kan worden. Een overzicht van de diverse competities en competitiedagen met bijbehorende reglementen zijn te vinden via bijgaande link:

Het schema zal er voor 2023 niet veel anders uitzien dan die van 2022. Mocht het anders zijn dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

En ja, er zijn kosten verbonden voor deelname aan de competitie. Afgelopen seizoen was een deelnemer ongeveer € 400,– kwijt. Een deelnemer speelt 3 of 4 keer op een grote baan (afhankelijk van de competitie). Bij binnenkomst koffie/thee inclusief iets lekkers, een verzorgde lunch en na het spelen een drankje en eventueel een bittergarnituur. De captains van de spelende teams maken hier vooraf afspraken over zodat elke competitiedag dezelfde invulling heeft.

We zijn dus op zoek naar golf(st)ers met maximaal Hcp 36.

Heeft u interesse dan graag het onderstaande invullen en retour sturen naar het volgende e-mail adres:   j.p.j.looijestijn@kpnmail.nl

Naam:

Huidige Hcp:

Recreatief spelen:

Competitief spelen:

Door de week dagen spelen:

Weekend spelen:

Kosten acceptatie: