SPELERS gezocht NGF-voorjaarscompetitie 2023

Afgelopen jaar hebben we voor de eerste keer in onze clubgeschiedenis meegedaan aan de NGF-voorjaarscompetitie. De spelers die dit jaar hebben meegedaan zijn er heel enthousiast over. En de heren 1 zijn zelfs 2e in hun poule geworden. Ook ons jeugdteam staat met nog 3 wedstrijden te gaan op een mooie 2e plek in de poule.

Na zo’n mooie start willen we de ervaringen van de afgelopen NGF-voorjaarscompetitie inzetten om herhaling van een aantal tekortkoming in de organisatie te voorkomen. Zoals het teleurstellen van potentiële deelnemers. Dat was ons in het afgelopen seizoen niet gelukt, helaas.

Vandaar dat we er dit jaar vroeg bij zijn en wij willen u hierbij uitnodigen om mee te doen.

De voorjaarscompetitie wordt gespeeld in het voorjaar in de maanden april en mei en bestaat uit verschillende klassementen. De hoofdklasse speelt op zaterdagen. Op zondagen komen de Dames en Heren Zondag in actie. Op dinsdagen wordt de Dames Dinsdag gespeeld. De Dames Senioren komen op donderdagen in actie en de vrijdag is de dag van de Heren Senioren en de korte-banen-competitie. De jeugd zal op de zondagen afslaan in de maanden juni en juli. Een overzicht van de diverse competities en competitiedagen met bijbehorende reglementen zijn te vinden via bijgaande link:

Het schema zal er voor 2023 niet veel anders uitzien dan die van 2022. Mocht het anders zijn dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

En ja, er zijn kosten verbonden voor deelname aan de competitie. Afgelopen seizoen was een deelnemer ongeveer € 400,– kwijt. Voor de jeugd zijn er andere tarieven. Een deelnemer speelt 3 of 4 keer op een grote baan (afhankelijk van de competitie). Bij binnenkomst koffie/thee inclusief iets lekkers, een verzorgde lunch en na het spelen een drankje en eventueel een bittergarnituur. De captains van de spelende teams maken hier vooraf afspraken over zodat elke competitiedag dezelfde invulling heeft.

We zijn dus op zoek naar golf(st)ers met maximaal Hcp 36. En jeugdleden met maximaal Hcp 54.

Heeft u interesse dan graag het onderstaande invullen en retour sturen naar het volgende e-mail adres:  j.p.j.looijestijn@kpnmail.nl en jeugd aanmeldingen graag via jeugdgolfcentrumroosendaal@gmail.com

Naam:
Huidige Hcp:
Recreatief spelen:
Competitief spelen:
Door de week dagen spelen:
Weekend spelen:
Kosten acceptatie: