Bestuur-Vrijwilligersuitje 2022

Vrijwilligersdag 2022.

In een vereniging gaat niets vanzelf. Of het nu bijvoorbeeld het organiseren van een wedstrijd is, het up-to-date houden van de website, het overleggen met baan en NGF of het bijhouden van de ledenadministratie, het zijn altijd leden van de vereniging, die deze werkzaamheden (vaak achter de schermen) vrijwillig uitvoeren.
Een keer per jaar organiseert de vereniging een dag om deze vrijwilligers te bedanken voor hun belangeloze inzet. Op maandag 16 mei vond deze zogenaamde vrijwilligersdag plaats.
De vereniging heeft ongeveer 30 vrijwilligers (de wedstrijdcommissies van senioren, heren, dames en W&E, het bestuur, Regel- en handicapcommissie, klachtencommissie en redactiecommissie), waarvan er 24 afreisden naar Melissant om op de baan Catharinenburg gezamenlijk een rondje golf te spelen. Hoewel we bij aanvang regen en zelfs wat onweer hadden, konden de 18 holes in goede omstandigheden worden gespeeld. Slechts de stevige wind stond voor menigeen een hoge score in de weg.
In de avond kwam eenieder opgefrist en omgekleed naar Golf centrum Roosendaal. Daar werd nog een maaltijd gebruikt. De baan trakteerde op een drankje bij het eten. Het diner smaakte eenieder uitstekend. Onze voorzitter Jan Looijestijn bedankte alle vrijwilligers en zo konden we na een zeer geslaagde dag weer huiswaarts keren. Allen weer optimaal gemotiveerd om de leden ten dienste te zijn.

Ton van Boven