Jeugd Golfwedstrijd 24 april 2022

Op zondag 24 april werd de eerste in een serie van vijf wedstrijden voor onze jeugdleden georganiseerd. 22 jeugdleden hadden zich voor deze wedstrijd ingeschreven.

Nieuwe organisatoren brengt zorgde al direct voor kleine veranderingen tijdens deze eerste wedstrijd. Zo was er voor zien in een flesje water voor alle 22 deelnemende jeugdleden, en alle begeleidende jeugdcoaches en ouders, was er voorzien een gezonde snack bij de teebox van 6 en ontvingen alle deelnemers na afloop een medaille voorzien van eigen naam en datum van de wedstrijd.

De 7 allerjongsten, in de leeftijd van 7 tm 9 jaar oud, speelden 9 holes vanaf paars. Winnaar van deze wedstrijd werd Lizzy (9jr) met 43 slagen, tweede werd Beau (8jr) met 50 slagen en Amber van 8 had 56 slagen nodig.

De groep jeugdleden die minimaal baanpermissie hebben speelden vanaf oranje. Dit waren in totaal 5 flights.

Winnaar van deze wedstrijd werd Nout met 18 Stablefort punten, Dyon werd tweede met 17 Stablefort punten en derde Joep met 16 Stablefort punten

Door Joep en Dyon werd ook twee echte birdies geslagen.

Gefeliciteerd allemaal.

Volgende wedstrijd staat gepland voor 26 juni. De organisatoren hebben voor deze wedstrijd ook weer allerlei nieuwe plannen om het allemaal leuker en gezelliger te maken.