Heren  BBQ 2019 Goede doel :  “VR brillen voor kinderen van Bravis”

Met de zomerwedstrijd met BBQ van vrijdag 12 juli werd de aktie voor het goede doel afgesloten.
De Herencommissie had er de afgelopen maanden veel tijd en moeite ingestoken om tot een mooi bedrag te komen.
Middels diverse akties zoals de verkoop van shirts, body-warmers, wijn en handdoekjes en niet vergeten de loten werd er een mooi bedrag bijeen gehaald. Het doel was VR brillen voor de kinderen van Bravis. Het recordbedrag van 2650 euro werd door middel van een cheque overhandigd aan Piet van den Kieboom, voorzitter van de vereniging Vrienden van Bravis.
De Herencommissie bedankt een ieder voor de bijdrage.
Na de verloting van de vele ter beschikking gestelde prijzen werd er genoten van de uitstekend verzorgde BBQ.
Tijdens het eten kreeg ieder een drankje aangeboden door Jaap Commandeur omdat hij een hole in one had geslagen op hole 7