Heren 23-3- 2018

De winnaar was Peter Schoenmakers met 31 putts. Hij had een wereld NUL-putt op Hole 4 en op de tweede negen maar 12 putts nodig. 3 spelers hadden 31 putts maar het reglement 2017 zegt :  Bij gelijke stand is de winnaar diegene met het meeste aantal “nul” puts.

Er was enig misverstand over wat MAX 5 betekende. Op een hole 4 is MAX 5 dus een 9 schrijven maar de instructie zei dat je een 8 moest noteren.Als je dus gewoon uitholed met 2 putts schrijf je dus 9 en 2 putts.  Door de verwarring kan de Strokeplay uitslag dus een beetje beinvloed zijn. Maar ja, het gaat ten slotte om de gezelligheid !

Concept reglement Heren putwedstrijd 2018

De informatie in de email bij de Startlijst :

Wij spelen vandaag 2 wedstrijden . Een eerste putt-wedstrijd voor onze competitie van 3 wedstrijden .In de bijlage het reglement .Verder spelen we een strokeplay wedstrijd max 5 met hcp verrekening. Op de kaart in de eerste kolom de slagen en in de tweede het aantal putts noteren. Op de zuil de slagen invoeren en de kaart met de opgetelde putts inleveren bij de wedstrijdleiding .

Wij maken er weer een mooie dag van met veel speelplezier.